Saturday, October 13, 2007

مقدمه

-درود
به قول دوست خوبم عرفان بالاخره فتو بلاگ رضا عكس راه افتاد. اول از همه از عرفان عزيز بخاطر زحماتش و مقدمه اي كه واسه رضا عكس نوشت سپاسگزارم .
اميدوارم با نظرات مفيدتون منو در هرچه بهتر شدن اين فتو بلاگ ياري بدين.
موفق و سر بلند باشين.
رضا قادري

-بالاخره دعوت من به همراه صفات شيرازي رضا دست به دست هم دادند تا اواز پرشين بلاگ به بلاگر اسباب كشي كند و از دست آپلود عكس در سايت هاي متفرقه و قرار دادن آن در وبلاگش خلاص شود.

رضا قادري كه از هنر آموختگان قديمي مدرسه كارگاهي سينماست، يك دوره بعد از من وارد انجمن سينماي جوان شد و يك سال است كه دوره فيلمسازي آن جا را به اتمام رسانده. علاوه بر اين از پيشگامان وبلاگ نويسي در انجمن است كه در وبلاگ «عاشقانه در تنهايي سينما» از آذر85 مي نويسد.اولين همكاري ما در فيلم كوتاه «فرش قرمز» بود كه رضا در آن علاوه بر اين كه عنوان عكاس فيلم را داشت نقشي كوتاه نيز در آن بازي كرد.

در تير ماه امسال وبلاگي با اهداف بلند پروازانه با نام «خبرگزاري شيراز» تاسيس كرديم كه رضا عكاس آن بود و من بقيه كارها را انجام مي دادم. اولين مطلب اين وبلاگ گزارش سفر خاتمي به شيراز بود كه متن من با عكس هاي رضا با هم به خوبي جور شده بودند و آينده اي مثبت را براي وبلاگ نشان مي دادند، ولي بعضي مسائل مثل درگيري در بخش كامنت ها، كشيده شدن مطالب به هجو سياسي و.. باعث شدند «خبرگزاري شيراز»را تعطيل كنيم و من وبلاگي در بلاگ اسپات به راه اندازم تا در آن به دور از جنجال هاي سياسي فقط به هنر بپردازم كه پس از چند ماه اكنون به آن هدف رسيده ام.

اميدوارم رضا عكس موفق باشد.

عرفان نجف آبادي

No comments: